image

Ingatlan kezelés (Facility management)

Jelentős tapasztalattal rendelkezünk irodaingatlanok, raktárak, lakások, telephelyek teljeskörű kezelésében. Szolgáltatásainknak köszönhetően a bérleti szerződésekben a bérbeadó által (ingatlan tulajdonos) vállalt - ingatlanokhoz kötődő - szolgáltatások stabilan biztosítottak.

Ingatlankezelési szolgáltatásunk keretében az alábbi feladatok elvégzését látjuk el:

Az épületgondnoksági feladatok ellátása

  • épület és környezete állagának, a gépészeti, és egyéb berendezések felszerelések üzemképességének folyamatos felügyelete
  • karbantartási feladatok felmérése, elvégzés megszervezése, és ellenőrzése
  • a Partner által igénybe vett karbantartók és más alvállalkozók tevékenységének irányítása, összehangolása
  • gépkönyvek, kezelési utasítások nyilvántartása, rendelkezésre bocsátása
  • jótállási, szavatossági, kötelező alkalmassági idők, garanciális idők követése
  • kapcsolattartás szerviz-partnerekkel, eseti jellegű hibaelhárítás, amely nem igényel szakszervizt
  • természetes elhasználódásból eredő kisebb hibák javítása, elhárító munkák elvégzése anyag költség nélkül

Az őrszolgálat, recepció biztosítása, irányítása, felügyelete

  • a Partner által kért időtartamra felügyeleti szolgálat biztosítása
  • épületfelügyeleti rendszerek figyelése
  • bérlők és látogatók zavartalan belépésének biztosítása, kulcskezelés

A napi-, ügyeletes- és időszakos nagytakarítások

  • ingatlan közös területeinek - ide nem értve a bérelt területeket - napi, ügyeletes- és időszakos nagytakarítása
  • külső területek gondozása
  • hóeltakarítás, jégmentesítés, járdák takarítása

A hulladékkezelés, szemétszállítás (az ingatlan egészére vonatkozóan - ide nem értve a veszélyes hulladékokat és építési törmelékeket - keletkező kommunális hulladék elszállítása)

A rovarirtás

A munka- és tűzvédelmi teendők ellátása

  • az ingatlan egészére vonatkozó „központi” Tűzvédelmi Szabályzat és Tűzriadó Terv, ill. Munkavédelmi Szabályzat elkészítése
  • tűzvédelmi, munkavédelmi bejárások, ellenőrzések, tűzriadó gyakorlatok megszervezése, lebonyolítása
  • a Partner által foglalkoztatott személyek rendszeres és szükség szerinti oktatása, kapcsolattartás
  • szükség szerinti együttműködés az illetékes hivatásos önkormányzati tűzoltósággal, a tűzvédelmi hatósággal, illetve Munkaügyi és Munkabiztonsági Felügyelettel
  • szabvány szerinti rendszerességnek megfelelő tűzvédelmi berendezések ellenőrzése, szükség szerinti utántöltése a készülékek pótlása és cseréje nélkül

A kazánkarbantartás, felügyeletet és üzemeltetés

  • fűtési berendezések karbantartása
  • biztonságtechnikai és éves kötelező üzemi és gazdaságossági felülvizsgálat
  • műszeres beszabályozás, kazánfelügyelet és hőközpont kezelés
  • javítások, felújítások megrendelése, ellenőrzése

A klíma-, víz-, csatorna, és elektromos hálózat felügyelete, karbantartása és üzemeltetése

A tűzjelző rendszerek karbantartása

Felvonó üzemeltetése

  • hatóságilag előírt üzemképesség biztosítása
  • a működőképesség fenntartása érdekében szükséges rendszerességgel végzett karbantartási tevékenység

A felsorolt tevékenységek részben, vagy egészben is megrendelhetőek, az adott ingatlan paramétereinek megfelelően. Árképzésünk rugalmas, így az egyes szolgáltatási árak a konkrét elvárások ismeretében egyedileg kerülnek megállapításra.

még több kép
  • CPM Central Property Management Kft.
  • 1062 Budapest, Andrássy út 56. I. emelet 8.
  • adószám: 14628960-2-42
  • cégszám: 01-09-912614
  • kamarai azonosító:
  • tel: +36/1-373-0018
  • fax: +36/1-373-0019
  • e-mail: info@centralpm.hu
  • térkép